Tilaus- ja sopimusehdot

Toimitusehdot

Lilla Ilona 2941660-8 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: ullailona@lillailona.fi
Puhelin: 044 9851 491
Postiosoite: Palontie 21, 91800 Tyrnävä

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat, sekä toimituskulut. Mikäli annat tilaushetkellä sähköpostiosoitteesi, sinulle lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Pay verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Pay:sta : https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 3154 2037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-2 viikkoa. Mm. materiaalien saatavuus voi tietyissä tapauksissa vaikuttaa toimitusaikaan, tällöin informoin asiakasta heti tilauksen tultua. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

HUOM! Mikäli asut Tyrnävän/Oulun lähiseuduilla (tai liikut niillä main), sinulla on mahdollisuus myös noutaa tilaamasi tuotteet sovitusti kotoamme tai etukäteen sovitusta paikasta. Tällöin valitse toimitustavaksi nouto, ja sovitaan sitten sähköpostitse tai puhelimitse sopiva noutopaikka ja -aika! Toimitamme tuotteet lähialueille maksutta omien kulkujemme mukaisesti.

Mikäli haluat jostain syystä peruuttaa tilauksen, voit tehdä sen ennen tilauksen toimitusta kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse tai puhelimitse.

Palautukset ja vaihtaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Tarkistathan paketin kunnon jo sitä noutaessasi mahdollisten vaurioiden varalta. Mikäli havaitset lähetyksen vaurioituneen tai kadonneen Postin kuljetuksen aikana, tee viipymättä reklamaatioilmoitus postikonttoriisi. Ilmoita tapauksesta myös minulle sähköpostitse osoitteeseen ullailona@lillailona.fi, tai soittamalla numeroon 044 9851 491.

Asiakkaana sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus, mikäli tuote ei vastaa tilaustasi tai on virheellinen. Muistathan kuitenkin, että palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden tulee olla alkuperäispakkauksessaan ja myyntikuntoisia. Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka ovat rikkoutuneet asiakkaan omassa käytössä väärinkäytön seurauksena. Pyydän, että halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteen otat aina ensin yhteyttä minuun sähköpostilla tai puhelimitse, jotta voimme sopia parhaan tavan ratkaista asia. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Reklamaatiotapauksissa pyydän sinua olemaan yhteydessä minuun heti laatuvirheen havaittuasi joko sähköpostilla tai puhelimitse. Haluan hoitaa mahdolliset reklamaatiotapaukset asiaankuuluvalla tavalla, joten ota yhteyttä rohkeasti niin etsitään yhdessä sopiva ratkaisu.