Tilaus- ja sopimusehdot

Toimitusehdot

Lilla Ilona Tmi 2941660-8 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: ullailona@lillailona.fi
Puhelin: 044 9851 491
Postiosoite: Palontie 21, 91800 Tyrnävä

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat, sekä toimituskulut. Mikäli annat tilaushetkellä sähköpostiosoitteesi, sinulle lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-4 viikkoa. Mm. materiaalien saatavuus voi tietyissä tapauksissa vaikuttaa toimitusaikaan, tällöin informoin asiakasta heti tilauksen tultua. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

HUOM! Mikäli asut Oulun lähiseuduilla (tai liikut niillä main), sinulla on mahdollisuus myös noutaa tilaamasi tuotteet etukäteen sovitusta paikasta (joita ovat esim. kotimme, Tyrnävän keskusta, Zeppelin, Lidl Hiironen, Raksilan marketit…). Tällöin valitse toimitustavaksi nouto, ja sovitaan sitten sähköpostitse tai puhelimitse sopiva noutopaikka ja -aika! Näistä kulkureittimme varrella tehdyistä toimituksista emme veloita kuljetusmaksua.

Mikäli haluat jostain syystä peruuttaa tilauksen, voit tehdä sen ennen tilauksen toimitusta kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Palautukset ja vaihtaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Tarkistathan paketin kunnon jo sitä noutaessasi mahdollisten vaurioiden varalta. Mikäli havaitset lähetyksen vaurioituneen tai kadonneen Postin kuljetuksen aikana, tee viipymättä reklamaatioilmoitus postikonttoriisi. Ilmoita tapauksesta myös minulle sähköpostitse osoitteeseen ullailona@lillailona.fi, tai soittamalla numeroon 044 9851 491.

Asiakkaana sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus, mikäli tuote ei vastaa tilaustasi tai on virheellinen. Muistathan kuitenkin, että palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden tulee olla alkuperäispakkauksessaan ja myyntikuntoisia. Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka ovat rikkoutuneet asiakkaan omassa käytössä väärinkäytön seurauksena. Pyydän, että halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteen otat aina ensin yhteyttä minuun sähköpostilla tai puhelimitse, jotta voimme sopia parhaan tavan ratkaista asia. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Palautuksesta aiheutuneet kulut asiakas maksaa itse.

Reklamaatiotapauksissa pyydän sinua olemaan yhteydessä minuun heti laatuvirheen havaittuasi joko sähköpostilla tai puhelimitse. Haluan hoitaa mahdolliset reklamaatiotapaukset asiaankuuluvalla tavalla, joten ota yhteyttä rohkeasti niin etsitään yhdessä sopiva ratkaisu. Sinun tyytyväisyytesi on minulle tärkeä asia. 🙂